Powered By Blogger

wtorek, 19 marca 2013

Inspiracja od Ani;)

Za oknem nadal zima i słuchałam dziś,że jeszcze przynajmniej 2-3 tygodnie u nas zagości.
Wygląda na to,że Wielkanoc przywitamy śniegiem,w Lany Poniedziałek zamiast lać się wodą będziemy się rzucać śnieżkami hihi:P
Pogoda nie nastraja optymistycznie,ale nie próżnowałam i od wczoraj pracowałam nad moim wymarzonym gorsecie;)
Wersja w fioletach



Oczywiście idąc za ciosem dziś postanowiłam zrobić też jajo jak to Ania mówi..."Krućkowe":)

W tej samej tonacji co gorset;)

Przepraszam za jakość zdjęć ,ale jakoś aparat nie chce ze mną współpracować:(

Kilka dni temu zrobiłam sobie typowy Wielkanocny koszyczek z kurczaczkami:)

W planach następne prace...kilka jaj się suszy...
Święta coraz bliżej...

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz