Powered By Blogger

czwartek, 26 grudnia 2013

Święta i po Świętach:)

Witam Was Kochani w ostatni wieczór Świąt



Przepraszam za moją długą nieobecność. Złożyło się na to kilka czynników, między innymi problemy rodzinne, zdrowotne, a także kurs języka angielskiego, na który uczęszczałam przez miesiąc.
Kurs finansowany z środków Unijnych... z Urzędu Pracy.

    Oczywiście starałam się do Was zaglądać. Miło mi, że przybyło nowych obserwatorów mimo mojej nieobecności.

















Za wiele nie udało mi się stworzyć przez ten czas, ale kilka stroików jest;)
 Fiolet
 Srebro


 Czerwień


 Złoto


 Kolorowe

A to moje choineczki z papierowej wikliny z kursu Ani...srebrno-zielone:)








Jak Wam minęły Święta? Pewnie na obżarstwie jak w większości z nas....teraz powinna być kilkudniowa głodówka :P

Postaram się bywać częściej... to straszne nie mieć czasu na własne pasje


2 komentarze: