Powered By Blogger

niedziela, 7 kwietnia 2013

Słoneczny dzień i kolejna lalka;)

Witam kochani w niedzielny wieczór;)
Dziś mimo,że nie było zbyt ciepło,to jednak słońce dało nam nadzieję na nadejście długo oczekiwanej wiosny
Dzień jak co dzień...

Siedziałam,nudziłam się ,więc postanowiłam swojej pierwszej lalce Maggie dorobić kawalera...żeby jej się nie nudziło...niestety jeden zły ruch igłą z nitką,mina zbyt poważna i w taki oto sposób powstał jej ojciec:p
Czy są do siebie podobni? Osądźcie sami:)
Tatę mój syn nazwał Pat




A to tatuś z córką:)

Koleżanka już rzuciła pomysł,zę skoro tatuś z córką to do kompletu brakuje mamusi i braciszka....mam nad czym teraz myśleć:)

Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. No cudowne:)Ojciec nawet ma wąsik.Stasznie kusisz Aga tymi pracami aby też spróbować.Jestem pod wrażeniem ogromnym:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj kochana...najlepsze,że chyba za każdym razem wychodzi coś innego,hehe

      Usuń
  2. Tatuś jest świetny,tylko błagam przebierz go:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam już weny mu szyć "starszych ubranek"P)uszyłam tylko spodenki,a sweterek maiła ...obiecuję,że jak złapię materiał odpowiedni to uszyję mu powazniejszy strój:)

      Usuń
  3. Tatko jest zaje...sty:)A mamcia i córcia by się jednak przydały:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś w najbliższym czasie wykombinować,ale...nie wiem co tym razem wyjdzie hihi

      Usuń
  4. Rewelacja :) teraz pozostaje reszta rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra parka Ci wyszła, strasznie mi się podobają tego typu lalki.

    OdpowiedzUsuń
  7. No No jak jeszcze wyczarujesz pozostałych członków rodzinki to będzie niezła ferajna brawo!!!!!!

    OdpowiedzUsuń